Utmanad

Utmanad

Jag har fått en utmaning av http://kampan.blogg.se/
(vissa saker Jennie som du hade skrivit fick stå kvar)

Vad gjorde du för ca 10 år sedan?

Då bodde jag tillsammans med Danne Norrman på Bondegatan i Åtvidaberg. Jag var 21. Jobbade på Viggen/Hackspetten och tror att vi fortfarande festade en del på helgerna då.

2. Vad gjorde du för ett år sedan?
För ett år sedan hade jag ganska så nyligen börjat jobba igen efter en underbar föräldraledighet. Saknade friheten att göra vad vi ville med dagarna.
Just idag för ett år sedan var vi hos Sofie Lindgren på fm och hade alla goa Latte-mammor o barn här på fika på efm.

3. Fem snacks du gillar?
* Sega ostbågar
* Toblerone
* Marabou helnöt ¨
* Banankola
* Dubbel nougat

4. Fem sånger du kan hela texten till?

Kan massor av sånger men arbetsskadad som man är väljer jag dessa.

* Här kommer Pippi Långstrump
* Lilla snigel
* En liten båt
* Lilla Lejon
* Jag är fin, du är fin

5. Fem saker du skulle göra om du var mångmiljonär?
* Spara till tjejerna
* Resa
* Ny bil
* Köpa större hus
* Skänka till välgörenhet o familjen

6. Fem dåliga vanor?
*
Har svårt för frukost.  
* Godisgris 
* Enivs vilket är bra men kanske inte i vissa lägen i mitt fall.
* Rastlös 
* Driver ofta med folk, uppskattas kanske inte alltid =)

7. Fem saker du gillar att göra?
* Umgås med min familj/mina barn och släkt och vänner
* Hitta på saker att göra med mina barn
* Gå på/kolla på sportevenemang
* Sälen, skidåkning 
* Besöka vårat paradis, Gotland

8. Fem saker du aldrig skulle klä dig i/eller köpa?
*
Onepiece
* Foppatofflor
* Baddräkt
* skinnbyxor
* Träskor

9. Fem favorit leksaker?
* Kinect
* Kamera
* Dator
* Tv
* Brädspel

10. Personer jag vill se göra denna utmaningen?

http://stillunwritten.blogg.se/

http://emsve.blogg.se/



Känn er utmanade! Gör listan och länka den hit ♥


Kommentarer
Postat av: Jennie

Precis! Bra jobbat=) Kram

2012-01-05 @ 10:13:32
URL: http://kampan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0