Finbesök från Gävle

L:- mamma, vad är Kurt till mig egentligen? Farmor är ju farmor.
J:- Han är egentligen ingenting. Kurt är gift med farmor. Din farfar har du bara träffat en gång.
L:- Då tror jag att jag byter farfar till Kurt istället!

Underbara unge!

Har äran att ha svärmor o hennes man Kurt här i helgen.
När man inte ses så ofta så blir det extra skoj att ha dom här. Leah är överlycklig och Nellie kör gärnet med farmor =)



I torsdags när dom kom ner stod grillning på schemat.
I fredags tog vi en tripp till Linkan med sällskap av pappa.
Farmor tog med tjejerna till Toy´s R Us med kommentaren, "ni får välja vad ni vill"
DET kan aldrig sluta bra! =)
Efter en god stund och enorm beslutsångest så valde Leah ett hus med en massa små figurer och ett tillhörande "mini-hus". Nellan en docka.
Leksakerna har gjort succé. Leah har inte lekt med något annat sedan dess och Nellie bär omkring och pussar på sin skrattande docka.
Kvällen spenderades vid deras stuga vid Bysjön. Grillade kyckling och färspotatissallad kan aldrig vara fel.
Premiärdopp i Bysjön dessutom. Det var definitivt inte lika skönt i som det såg ut från stranden men i kom vi (Jag och Leah iallafall)
Efter några kalla och en flaska rosé masade vi oss hem med två trötta tjejer,














Kommentarer
Postat av: Sys

Tack för en underbar helg... Verkar som att ni är nöjda också! Stor kram

2011-06-06 @ 19:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0