Student 2011

Grattis Elin och Hampus!

I fredags tog både kusin Elin och kusinbarn Hampus studenten.
Så fina alla var!
O ja, jag minns min egen studentdag. Den gör jag mer än gärna om =)


                                      

Efter utspringet blev vi medbjudna hem till Erikssons på sallad och fika.

          

Igår var "rätta" studentfirandet på Ängslyckevägen. Kul att få träffa släkten och prata lite,
Maten och fikat var utmärkt som vanligt och kl 21 gick vi hem med två mycket trötta tjejer.
Hoppas Elin är nöjd med sin dag!

                                                          

Hampus student har firats hemma hos dom idag. Givetvis åkte jag ifrån kameran så bildbevis finns tyvärr inte.
Komma på en present till Hampus var inte det lättaste men efter många gråa hår så hoppas jag att han blev nöjd iallafall!
Tack Lizette o Jonas och grabbarna för en trevlig eftermniddag!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka fina bilder du tagit, ja nu är de över för Elin nu får vi vänta på Martin....kram Tesa

2011-06-19 @ 21:08:35
Postat av: Teresia

Vilka härliga bilder...kram Tesa

2011-06-19 @ 21:11:45
Postat av: Emma

Vilken mysig helg =)

2011-06-20 @ 16:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0