3-år av saknad



Idag är det 3 år sedan lilla mamma tog sitt sista andetag o blev en ängel (som Leah säger och jag tror henne)
Även om dagarna rullar på så saknar jag henne mer än någonsin.
Önskar hon fått vara hos oss och fått vara den mormor hon längtat så efter att få vara!

Läste en dikt som kära Linas kusin Martina Bäck skrivit till sin morfar när han gick bort bara veckan innan mamma.
Den är så fin och klockren.
(Martina hade giventvis skrivit morfar)


♥ ♥ Du är för mig evigt kär, fruktansvärt att du nu inte är här.

Tusen tårar har runnit ned för kinden min, det är sorgen du lämnat till familjen din.
Du har alltid haft ett fint hjärta, som nu är i himlen utan smärta.

Många skratt och fina minnen har du givit mig, kan inte haft en bättre mamma än dig.
Kunde aldrig om denna dagen drömma,  dig kommer jag aldrig glömma. ♥ ♥

Mamma, älskade lilla Mams.... Jag saknar dig!


Kommentarer
Postat av: Emma

Ja gud vad man kan sakna henne...

2011-12-07 @ 20:36:13
Postat av: Nina

Det gör mig så ont att veta hur tungt ni har det den här tiden på året! Är så glad att du har en så underbar syster som du har i Emma!Kram på er <3

2011-12-12 @ 19:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0