Godmorgon

För andra natten irad vaknar jag strax efter klockan fyra o kan inte somna om.
Kanske beror på att jag inte kan stänga ena ögat helt så morgonljuset börjar sippra in. Min alldeles egna Wakeup-Light =)
Hur som helst ligger jag där o gnor runt...
Idag slumrade jag visst till strax innan sju o vaknar 20 min senare av att Nellan tjuter av skratt i sin säng. Gissa vem???
Jodå, Leah leker med sin syster o snart skriker båda av skratt där inne.
Väljer att ligga kvar ett par minuter och dra mig.

-Mamma?
-Mmmm
-Du kan ligga kvar i sängen, jag borstar Nellies tänder.
-Mmmm (ofarligt, ligger kvar)
-Mamma. Ska jag diska oxå?
-Näe det behövs inte. (Fortfarande ofarligt, ligger kvar)
-Sov du mamma, jag fixar frukost till mig o ger Nellie välling. Jag kan byta hennes blöja oxå. Bra va?
Dags att gå upp... Fort



Leah vill gärna följa med morfar på en tur...

Kommentarer
Postat av: elin

hahahahaa ah jag säger ju det! UNDERBARA kussinbarn =) tror jag snart måste komma ner o hälsa på är så leksugen! eller jag kom ju på nu att de kommer på besök imorn! =) hihi

2010-05-20 @ 11:38:05
URL: http://cooolaelin.blogg.se/
Postat av: Emma

Hon är för go lilla Leah... Du får vara tacksam för allt hjälp hon ger dig =)

2010-05-21 @ 18:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0