ÄNTLIGEN

Återbesök på ÖNH, Us i torsdags.
Äntligen blev jag "utskriven" därifrån.
Den lilla domningen jag har kvar i musklerna kommer jag nog få dras med men vad FAN gör det när det ändå har gått tillbaka så mycket som det ändå har gjort??? Jag kunde ju fått bestående ansiktasförlamning men så blev det ju inte tack och lov!

Blev upplyst om att det kanske/ganska troligt kan komma tillbaka eftersom dom aldrig hittade orsaken till eländet men det tar vi då....
Får väl vara vaksam på stress-symptomen lite tidigare (om det nu var det som var orsaken...)

ÄNTLIGEN!!!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Underbart att höra sys... Måste vara otroligt skönt för dig att det gick över!

Kramar

2010-12-19 @ 12:06:20
Postat av: pappa

Skönt att det blev så bra igen. Kram

2010-12-20 @ 10:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0