PAUS i livet....

Börjar med att tacka pappa, Emma o Henke för en underbar present.

Kl. 9 skulle jag vara hos syster i Linkan. Med kära systser bakom ratten drog vi till Ekoxen och P.A.U.S
Började med en underbar chokladbehandling, en Bodyscrub, varm chokladmousse-inpackning, insmörjning med fuktgivande kakaokräm. Kan det bli bättre än så? Duscha bort chokladen efter kändes som ett riktigt choklad-missbruk =)


¨
Efter chokladen stod fotvård på agendan. Detta val har dom med all säkerhet valt bara för att djävlas eftersom dom vet att jag hatar när andra styr med mina fötter. Men nu erkänner jag... det var fantastiskt skönt!

Chokladdoftande och med babylena fötter avslutade vi med en ansiktsbehandling. Gud så skönt att bara ligga o bli "renoverad" från topp till tå =)



Ett gigantiskt fruktfat, nötter, kaffe, godis avslutade dagen på P.A.U.S
Hem men bilen, ner på stan. Lunch på Bistro charken. Fick bli en lätt Cesarsallad och efter det bio. Vi såg bröderna Karlsson. Riktigt rolig faktiskt.

Efter bion gick vi hem till Emma o Henke dit pappa, Stefan o tjejerna anlänt efter ett par timmar på Busfabriken.
Henke den fantastiska kocken serverade middag. Baguetter med tomat o basilika till förrätt, fantastisk kycklinglasagne o sallad till varmrätt och vit chokladmousse med passion till efterrätt. Näe, vi gick INTE hungriga därifrån.

Var helt loj när jag kom hem.... Mätt o nöjd!!!

TACK TACK TACK!

Kommentarer
Postat av: elin

ojoj verkar som om ni har haft det helt underbart! vart låg det där spat? tror jag ska ta mej en tur efter denna helg och repa upp sej!kraam

2010-08-15 @ 10:33:31
URL: http://cooolaelin.blogg.se/
Postat av: Emma

Kul att få tillbringa en hel dag tillsammans med bästa sys... Vi blev riktigt ompysslade =)

Kram kram

2010-08-15 @ 11:27:09
Postat av: Anonym

Det var du värd Johanna o få rå om dej själv , låter kanon,kram Tesa

2010-08-15 @ 16:57:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0