Muuuu....

Ko-släpp!
Eller betes-släpp kanske det heter, välj själv!

I lördags förmiddag tvingade vi med pappa till Grävsäter (heter det så???) för att se det årliga "utspringet"
Förra året var Leah livrädd för ko-asen men i år älskade hon dom små kalvarna... o vem gör inte det??? Hur söta kan dom vara egentligen? Synd bara att dom växer upp och blir fula, stinkande och äckliga =)


Något söta jaaaa


Tuffaste


Leah gillade dom små kalvarna


Far o dotter ser något skeptiska ut =)


Student 2009


Måste ju avsluta med den helt klart skönaste kommentaren från Leah!
I går drog vi, pappa o Emma ner till Falerum för att shoppa lite.
I bilen surnade Leah till samtidigt som hon började se väldigt trött ut.
Frågade henne lite fint "- Är du trött gumman?" och fick svaret,
"-Jag är bara trött på dig mamma, jag har ju sagt nej"
Haha där fick jag!
Frågan är ju bara VAD hon hade sagt nej till, det skulle jag vilja veta =)


Kommentarer
Postat av: Sys

Ha ha, ja den kommentaren var bra, gillade även när hon hittade min liiiiilla tutte också... tackar för den!

2009-05-11 @ 19:29:42
Postat av: danne

hihih..hon hade en dag med bara massa sanningar hör jag! :-)

2009-05-12 @ 15:29:52
URL: http://danne80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0