Är jag redo för en bebis???

Jag vet inte!
Ena stunden längtar jag som fan efter att få lilla lilla pyret i famnen.... Nästa stund när jag ser Leah leka på sitt rum, eller när hon diskuterar om än det ena än det andra så tänker jag på hur smidigt det är när dom kommit upp lite i åldern (trots att humöret kom på köpet...) När dom börjar "klara" sig mer på egena hand....
Är jag redo att börja om med ett lite pyre som kräver all vår uppmärksamhet o hjälp?
Kanske man inte är någon bebis-mamma?
Får man tänka så här???
Haha, antagligen inte men men.....
Vet ju att den dagen då vår bebbe ligger här hos oss finns inte dom här tankarna längre så jag nöjer mig väl med att skylla på hormonerna så länge =)


Sötaste Leah:an bara några timmar gammal...

Kommentarer
Postat av: Emma

Det kommer att gå alldeles utmärkt och skulle det bli jobbet så vet du att du har en syster som gärna ställer upp! Längtar...

2009-03-22 @ 12:10:49
Postat av: Elin

jaah en sak vet jag at ni kommer klara det här utmärkt! det har ju gått bra med leah, så jag är säker på att det kommer gå lika bra med den lille som kommer snart!:) längtar jag med! och barnvakt vet ni ju vilken ni ska fråga hoppas jag!;)h aah ahaah kram på er! hoppas vi ses snart!

2009-03-23 @ 08:31:32
URL: http://cooolaelin.blogg.se/
Postat av: danne

lysande "jobb" senast så det fixar ni igen! :-)

2009-03-23 @ 10:17:56
Postat av: "Moster"

Var lugn bara för att det kommer att vara heeeelt UNDERBART med en bäbis,du ska få se det.Kära Johanna det är bara hormonerna som spökar precis som du själv tror och det är helt normalt.Var rädd om dej,Kram Ritva

2009-03-23 @ 11:00:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0