364 dagar kvar tills man blir 30!

Kan nu glatt konstatera att pyret och jag åtminstone får varsinn födelsedag =)
 
Mycket trevlig dag igår.
Besök på Mvc på förmiddagen. Leah fick följa med och lyssna på bebisens hjärtslag.
Det gillade hon!
Magen hade dock inte vuxit så mycket som den skulle (hrmf tycker ju den är gigantisk) men det var inget att oroa sig över. Men det gör man ju bara hon säger att man inte ska det!

Efter lunch kom Emmet.
Fick bli ett besök på Matbiten med henne och Leah innan vi handlade för kvällens släktkalajs.

Tårtbakande var en upplevelse. Lilla goa Britt på jobbet sa att den skulle vara såååå enkel att baka.
Kanske för en som kan det där med att baka men när det gäller Ems och mig, haha nja....
4 händer och vi fick knappt till det.
Kollade allt lite skeptiskt på geggan vi hade lyckats mosa ihop men till slut blev det faktiskt riktigt bra.
Tro det eller ej =)


Bildbevis på att Emmet faktiskt har vistats i ett kök =)


Leah dreglar nog mest efter jordgubbarna!


Runt 18 kom resten av goa släkten (Henke din svikare). Pappa, Stefan kom hem, Mormor, Annette och Göran, Lissan, Jonas och Hampus.
Eftersom jag alltid varit så himla bortskämd var jag allt lite rädd att det var slut med det nu.
Inget illa mot dig lilla pappa men det där med presenter och paket var nog lilla mammas grej =)
Men lyckligtvis lyckades alla även iår.
Lissan hade gjort en kanonfin dörrskylt, hon kan måla den tjejen.
Annette och Göran insåg smart nog att garderoben kommer att behöva en upprustning vart efter =)
Mormor tog mina ord på allvar och fyllde min frys med både bröd och hennes gudomliga köttbullar.
Pappa, Henke och Emma gladde mig med ett presentkort på peak, en sjal och nya "grejs" till badrummet.
Stefan och Leah, mina älsklingar, gav mig en skitsnygg tröja och en ny parfym.
Tack alla ni! 


jordgubbs-mys med morfar!


En trött Leah myser med snyggaste pappan!


Min lilla bebbe börjar bli lite stor för att ligga i knät... speciellt när
magen är stor som ett hus =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

grattis i efterskott :)

2009-06-09 @ 19:13:55
Postat av: Anonym

oj, Janniqe var det som skrev.

2009-06-09 @ 19:14:11
Postat av: Anonym

Det var en härlig dag sys... Nu är det inte långt kvar till 30! Kram kram

2009-06-09 @ 20:28:29
Postat av: Mattias"G-sson"Gunnarsson

GRATTIS!!! :)

2009-06-09 @ 22:24:51
Postat av: elin

men vad roligt att du fick en bra och rolig födelsedag! hoppas vi ses snart och kom ihåg! att ringa så fort du kännner att nåt måste ut! ha aha ha kram påre kusse

2009-06-10 @ 09:45:32
URL: http://cooolaelin.blogg.se/
Postat av: ida

Hej!

Grattis på dig tjockis! Saknar er..hoppas att du

kläcker snart så vi får se det lilla pyret.

Kramar

Ps: ringer idag el imorgon och konfererar

2009-06-10 @ 13:11:20
Postat av: Danne

Tack för tårtan du..det smakade smalaskens!

2009-06-12 @ 13:59:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0