5 månader kvar....

...innan det är dax!
Känns ganska avlägset måste jag säga men det blir väl som alla andra år. Man står där i Juni o pratar om hur fort våren gick!
Dock kommer väl kanske inte jag gå så fort med en stoooooor mage =)

Nu är det då dax igen....
Känns ju som igår när man äntligen satt där med lilla Leah i famnen... vilken känsla!
Får man samma känsla igen?
Visst, första bebben är ju alltid speciell men andra då? Halkar dom bara med???

Älskar den här bilden! Där kan man tala om kärlek vid första ögonkastet =)




Du, förresten... Har du något bra namnförslag????

Kommentarer
Postat av: elin

nae villekn vacker bild! så underbar! en tjej: lisa, hanna, siri en kille: kim, christoffer, elias;) aha ha finns många finna namn!;) kram på er!

2009-01-08 @ 20:34:48
URL: http://cooolaelin.blogg.se/
Postat av: danne

jasså jasså det är officiellt nu, ja en del har ju vetat ett tag, alkoholfri öl på bowlingfesten jossi..hahaha...

Namn? Daniel är inte dumt...:-)

2009-01-08 @ 20:37:57
URL: http://danne80.blogg.se/
Postat av: Emma

Åhhh, jag längtar... Vad ni än funderar på för namn så ska ni höra med mig först, he he... kan ju det där! Tiburtius är ju fint, he he...

2009-01-08 @ 21:17:33
Postat av: Mattias"G-sson"Gunnarsson

Mattias klingar annars bra!! Om det blir en kille alltså!!!......



Mvh// G-sson...

2009-01-08 @ 22:20:27
Postat av: Jossi

Haha Elin verkar vara den enda med hyfsat vettiga förslag =) Tiburtius? vem vill någon så illà? Daniel o Mattias? Haha nja... har lite konstiga förebilder till de namnen =)

2009-01-09 @ 21:22:33
Postat av: Elin

ha aha ah atack kusse! trevligt med den 22:a jag tänkte på blir det tidigt den morognen! vore roligt att sova hoss er nån gång! kanske skulle passa? du kan ju höra av dej! puss o kramar på er!

2009-01-10 @ 09:04:49
URL: http://cooolaelin.blogg.se/
Postat av: micke

Kille- Wallman eller tjej- Wallman

2009-01-11 @ 22:52:04
Postat av: Janniqe

Janniqe är ett väldigt bra namn :D bra förebild dessutom, för jag lär inte barn att blåsa bubblor i bubbelvatten!!!



skämt åsido. Nelia är väldigt fint. kanske dock inte gör sig så bra på en pojke.

2009-01-15 @ 20:12:31
URL: http://janniqe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0