Det var det...



Hockey-säsongen är nu inofficiellt över!
Av någon konstig anledning har det ännu inte terror-pipit i mobilen. Sover ni?
Hade förväntat mig ett o annat terrorist-sms från åtminstone Martin, Micke o Anders....
eller Danne.... o Hansson!

Om det nu  fortfarande är någon som inte fattat.... Modo missar slutspelet!
En liten tröst i detta elände... Modo lyckades ju undvika kvalspelet iallafall, vilket länge låg och hotade mitt redan sargade hjärta!

Nu får vi muttrande se hur det hela slutar och var bucklan till slut hamnar.
I Linköping hos dom ständiga 2:orna???
Kanske.... I detta fall håller jag nog en tumme för det!
Näe, Danne... Jag kommer ALDRIG hålla mina tummar för HvBläää!

Hösten 2009, ny säsong-nya tag!

Kommentarer
Postat av: Micke

Johanna- Anledningen till att vi inte rycker på axlarna över modo´s spektakel är för att det redan från start(september-08) stod klart att modo skulle missa slutspel ,så detta var inget nytt. Men ok !! här ska du få lite skit så håll till godo.... MODO hahahahahahahahahahahaha skratt hahahahahahahahahahaha

2009-02-27 @ 18:45:25
Postat av: Elin

äh! det finns annat som är roligare än hockey!;) ha aha ha kram kuse

2009-02-28 @ 14:48:28
URL: http://cooolaelin.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja så kan det gå... ha ha ha

2009-03-01 @ 13:18:59
Postat av: Jocke

Man håller inte på LHC lilla människa! Nej nu hoppas jag HV tar det!

Chip O`hoj

2009-03-01 @ 16:14:35
URL: http://jockepocke76.blogspot.com/
Postat av: Benny

Ja du Johanna! Modo är ett litet mysterium enligt mig. Med det laget så ska de ju inte missa varken slutspel, final eller SM-Guld! Men som tur är så är inte allt alltid så som det verkar och som man tror. Hoppas att det håller i sig när mitt kära gäng troligtvis kommer möta Färjestad i kvarten.



Men du Johanna! Fy fan vad dåligt av Modo! Helt otroligt dåligt. Helt enkelt sämst!



Kram kram

2009-03-01 @ 20:31:05
Postat av: Benny

Ja du Johanna! Modo är ett litet mysterium enligt mig. Med det laget så ska de ju inte missa varken slutspel, final eller SM-Guld! Men som tur är så är inte allt alltid så som det verkar och som man tror. Hoppas att det håller i sig när mitt kära gäng troligtvis kommer möta Färjestad i kvarten.



Men du Johanna! Fy fan vad dåligt av Modo! Helt otroligt dåligt. Helt enkelt sämst!



Kram kram

2009-03-01 @ 20:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0