En alldeles ointressant blogg....

Då har även den här helgen gått då o en ny underbar arbetsvecka ligger framför oss....
Efter en gansla lång vecka med personalmöte och föräldramöte på jobbet såg jag verkligen fram emot en lugnt o skön helg... o som vanligt gick den alldeles för fort!

image264

Jazzade in till linkan i går, mötte upp mamma o pappa, Emma o Henke och spenderade lite för mycket pengar kanske... IGEN!
Måste göra nå´t åt mitt shopping-beroende =)
Kvällen spenderades hos morbror Anders o hans dotter Elin. Martin "offrade" sig en stund o käkade pizza med oss innan hann drog iväg på nya äventyr =)
Såg matchen mellan Degerfors o Åff på tv. Skitmatch o mycket lyckats resultat.... Förlust med 1-0 på självmål. Jaaaaaaa!!!!
Erik Moberg, snyggt mål men i fel =)
Hann ta en fika med Tesa också när hon kom hem efter jobbet.
Det är som att vara på semester när Elin är med. Leah älskar att leka med henne och hon utnyttjar varje sekund. Stackars Elin måste vara helt slut efter gårdagen =)
hur som helst... tack för en trevlig kväll!

image261

image262

Idag cyklade vi upp till mamma o pappa på lunch. blev kvar där hela dagen ute i solen med mamma, pappa, mormor, Emma o Henke.. Maten var kanon som alltid och Leah fick roa sig i poolen o i sandlådan. Inte helt fel med bad-debut redan i mitten av Maj

image263

Hann bättra på brännan lite också. Hatar att vara vinterblek men det är nu bara ett avlägset minne.... Nu sitter första färgen äntligen på plats!
Som min lilla mormor sa idag "Gud så brun du är Johanna, men inte du Emma. Du är fortfarande blek"
Haha... skapligt underbar mormor!
EDmma såg dock inte lika rooad ut =)

Nu ska jag göra klart mina sysslor... Tvätten ska hängas upp, maten lagas.... Måste hinna klart innan Sporten!

Kommentarer
Postat av: Danne

Va? du brun...kan jag inte tro....:-)

2008-05-11 @ 19:25:14
URL: http://danne80.blogg.se
Postat av: Jossi

haha bara liiiiite kanske =)

2008-05-12 @ 21:00:07
Postat av: Emma

Ser på kortet där Leah står upp på trampolinen att hon har ett perfekt dans-ben, ser hoppfullt ut för min kära systerdotter!

2008-05-14 @ 12:40:58
Postat av: Danne

Jossi: Har du bleknat nu eller? Tur man ser till er så ofta nu för tiden............

Emma: Precis vad jag la märke till oxå......

2008-05-18 @ 10:07:31
Postat av: Jossi

Danne danne... inte bleknar jag inte. Nu är färgen här för att stanna =)
Haha vilket skämt Danne, du har väl ingen aning om hur ett dans-ben ser ut... Du är ju inte så värst rytmisk precis =)

2008-05-19 @ 19:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0