Aldrig mer 14 Mars...

Idag är det 3 år sedan.
3 år sen vi förlorade vår lille Neo  =(
Undrar hur han sett ut om han fått leva... Hade han varit lika full i bus som Leah?
Kan inte fatta hur fort det går.
Känns som igår när vi låg där på Mora lasarett och insåg att det aldrig skulle gå vägen.
Satt där med vår lille pojke i famnen och svor över hur orättvist livet var.
Han var ju så liten.... och så otroligt söt =(
Ska gå till kyrkogården nu. Tända ett ljus och skänka honom en tanke.
Är säker på att lilla farmor ser efter dig där uppe älskling =)

Idag fick vi dessutom några svar på nå´t jag inte velat veta egentligen.
Långt inne har man kanske förstått men inte velat säga det högt.
Fan varför ska det aldrig få vara bra???
Vet snart inte om jag orkar mer. Ska det aldrig sluta???
Min älskade lilla mamma ska inte vara sjuk.
Hon är ju alltid den starka med alla svar.

SKIT FAN JÄVLA HELVETE.
Ska aldrig mer vara vaken den 14 Mars.
Ska söva ner mig.
Vågar inte chansa o se vad som ska jävlas mer.

 Men nu ska jag vara stark.
 Rycka upp mig.
Stötta min mamma genom det här.
Vi kommer klara det!

Kommentarer
Postat av: danne

Det gör ni med all säkerhet oxå. Alla hjälps åt och kämpar tillsammans så kommer det bli bra. Hålla humör och modet uppe så är hälften vunnit. Finns här för alltid som stöd. Det vet du och ni. //Danne

2008-03-14 @ 18:54:55
Postat av: Mattias

Finns också som stöd ska du veta :).....på tal om missfall så fick morsan missfall 1979 ett år innan jag föddes om hon inte hade fått det hade jag nog inte funnits!! :(...men nu finns jag iaf :) hoppas din mamma bli bra igen det får vi hoppas jag håller tummarna!!!....

Mvh// Mattias"G-sson" Gunnarsson.....

2008-03-15 @ 00:46:00
Postat av: Emelie

Klart ni kommer att klara det,tänker på er //Em

2008-03-17 @ 11:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0