Helt förälskad....

i den Svenska sommaren ;)

Tillbringade fredagskvällen i goda vänners sällskap.
Powalkos bjöd på en trevlig kväll med grillat och god dricka i deras stuga vid sjön.

Där har jag tillbringat många lata och sköna och skojiga och busiga och underbara dagar i mitt liv.
Nu var det ett bra tag sedan så det var helt underbart att komma dit igen.
Varje gång blir jag påmind om varför jag älskar svenska sommardagar. Då skulle jag inte ge ett öre för en försvenskad semester utomlands =)


Svensson, Lindgren, Powalko och "nykomlingarna" Gustav, Martin =)


Svensk sommar =)


Barnarbete. Leah och Elton


Nope, det blev inget tal av Mia



Lekledaren =)


Världens goaste tös! Alltid go o gl´a, Mia


Behöver inte säga nå´t va???

Tyvärr saknades Stefan, Jessica, Mackan, Emma och Henke, Sofie o hennes familj och Pierre o hans familj. Men det tar vi nästa gång =)

Kommentarer
Postat av: Emma

Åhhh va härligt, hade också velat följa med, hoppas det blir snart igen!

2008-07-06 @ 09:54:06
Postat av: Matte

Vart ligger stugan? det framgick inte :(



Mvh// Mattias G-sson....

2008-07-06 @ 20:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0