Tatuering i Norrköping på fredag...

ja inte jag då, utan Stefan och Danne.

Redan i våras bestämdes det att Danne skulle tatuera ryggen och då var jag snabb. Bad Danne boka en tid åt Stefan också så kunde jag ge honom den när han fyllde år. Och det gjorde han.
Fattar inte att vi lyckats hålla tyst så länge, haha....

I torsdags när Stefan fyllde såg han skapligt frågande ut när han fick sin present, haha.... Men jag tror han blev glad. Han sa det iallafall =)
Han har ju gnatat om att han vill tatuera sig så länge jag känt honom men det har inte blivit av.

Men på fredag BLIR det av. Då drar vi bönder till Snokstaden på finbesök. Så fint folk har nog aldrig vistats i den staden ;)
Du följer väl med Emelie??? Du kan inte överge mig med dessa två herrar =)



Mer om detta äventyr en annan gång...
Frid!

Kommentarer
Postat av: Nykte

Han har fortsatt att gnata om tatueringen nu också när man springer på honom på bussen. Inte tror jag att han lär sluta göra det heller....

2008-08-27 @ 22:24:25
URL: http://nykte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0