I am sailing.....

Har jag sagt att jag älskar att segla????
Det är så underbart att bara glida omkring ute på havet och inte göra något.... Inga klockor som styr hela livet.... Inga bilar som stressar...  Bara ta det som det kommer.... Sitta och njuta av att det enda som hörs är kluckandet av vattnet mot kölen...



Min snälla moster Anette och hennes man Göran, min kusin Danne och hans familj (Karin, Axel och Elias)  tog med oss på en segling förra helgen. Strålande väder, segling, trevligt sällskap och massa bad. kan det bli bättre?

    
Leah älskade att segla... men flytvästen hade hon nog gärna sluppit =)


Min tuffa älskaling.... =)

                                                                

Kommentarer
Postat av: hgenke

det där ser ju jävla tråkigt ut... nästan lika bra som att glida omkring på bysjön :P

2008-08-02 @ 12:12:31
Postat av: Emma

Mycket bad var kanske o ta i, det var ju svinkallt i vattnet... Mycket fina bilder!

2008-08-02 @ 13:31:58
Postat av: elin

jaah det låter härligt och det ser härligt ut! kan tänka mej hur underbart det är! hörs snart! kram kram

2008-08-03 @ 09:55:59
Postat av: Danne

Ser härligt ut det där!

2008-08-05 @ 15:20:56
URL: http://danne80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0