SUCK... och VAB

Hur är det möjligt???

Leah som är det friskaste barn som finns... Nu låg hon  i feber förra veckan, slog jack i pannan i lördags och idag när hon vaknade hade ögonen svullnat igen och ögoninflammationen flyttat in. Bläääää...

Fick "vabba" för första gången. Vilket styr, Ringa jobbet, avboka mitt POU-samtal med chefen, ringa hit ochn dit till försäkringskassan, jaga mamma så hon kunde komma med salva. Tur man har lilla mamma som räddar mig =)
 
Nu måste vi plåga sessan igen med att försöka få in salvan i hennes igenkorkade ögon...

Jaja, får  ju vara hemma o mojsa med Leah iallafall.

image146

Min lilla trollunge...

Kommentarer
Postat av: Danne

krya på dig snuttunge! Nästa helg måste du va frisk! Då blir det bus hela kvällen! (Det var till Leah, inte dig Jossi! :-) )

2007-11-14 @ 17:09:16
URL: http://danne80.blogg.se
Postat av: Matte

Törs du släppa Leah till lekfarbroden hahaha!!! Det blir säkert bra :).....

// Mattias

2007-11-14 @ 18:22:52
Postat av: jossi

Haha... vaddå Danne??? du brukar väl kalla mig snuttunge??? trodde vi skulle lekanästa helg =) O du G:sson... vet i tusan hur det ska sluta för Leah efter en kväll hos D =)

2007-11-15 @ 13:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0