Shit, vad vältränad man är...

Idag vaknade man till spöregn, igenmulen himmel. Underbart!

Har en vag känsla av att man blivit överkörd av en traktor i kroppen. Träningsvärk kallas det har jag för mig om. Har varit så duktig och gått på UteAerobics ett par gånger men missade 2 onsdagar i rad (synd, uuuja) och tänkte även smita ifrån denna gång tills Jocke började bli spydig, då gick jag i ren protest (Tack, Pocke) vilket jag får lida av idag.... Dessutom var vi bara 5 st igår så det gick ju inte att stå längst bak, osynlig och fuska om det blev för jobbigt. Det var bara till att trampa på och inse att man faktisk överlever trots att det inte känns så.... O här sitter jag idag. Vältränad som f'n, bikiniformen perfekt, solbrännan läckert brun... Eller nja, det var väl kanske att ta i... men jag gjorde iallafall mitt bästa... fick ju några myggbett på köpet =)


image16

Morgonmys.... Här är vi alla lika pigga på mornarna =)

Kommentarer
Postat av: danne

ujuju...bikinifomen är perfekt med andra ord. Blir het på beachen på Gotland då! :-)

2007-06-21 @ 17:33:16
URL: http://danne80.blogg.se
Postat av: Matte.G-sson

Fan jossi jag slog jue dig sedan på m.golfen :) du som spelade så bra!!!.....jag vet vad du kan ge din dotter på julafton= ett par golfbollar!!! hahahaha!!!!
// Mattias.G-sson.......

2007-06-24 @ 21:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0