Nu är det illa kan jag lova...

Jag, Johanna M(censur) Svensson har sytt! Jajjemen, helt sant. Tur du satt ner när du läste det här =)
För 1½ år sedan skrattade jag så jag kiknade när mamma gav mig och min syster varsin symaskin.
Vad skulle jag med den till???
Men så igår fick jag ett ryck, rotade fram lite tygsnuttar jag hade liggandes och börjgade nåla, mäta, klippa och sy... och tro det eller ej men efter 2 tim (hmmm, är ju inget proffs precis..) kunde jag glatt skåda mitt resultat, en prylficka till Leahs säng =) Blev rätt nöjd! Nu fattas bara en platta att stoppa i bakstycket för att få lite styrsel men det letar jag reda på en annan dag =)



Jaha ja, då har jag än en gång bevisat att jag börjar bli gammal och vuxen... sy??? Hallå, det gör väl bara de äldre generationerna eller??? Haha, shit the same... Kan man göra nå´t bra är det väl bara ett + =)

Kan väl redovisa resten av helgen när jag ändå är igårng...
Midsommarafton blev lugn, Stefan och jag kastade Leah på cykeln och så trampade vi upp till mamma och pappa för att grilla och spela kubb med min morbror och hans familj. Blev en toppen kväll men två vinster (hrm, eller förlorade vi???) i kubb, alldeles för mycket mat och en o annan öl (Shit så gott det är med ett par kalla..)
Leah sov över hos mamma och pappa. Så konstigt tyst utan henne hemma. Ingen som sparkar i väggen när hon sover, och ingen som bluddrar och sjunger i rummet intill när hon vaknat =(

Lördagen blev slapp,likaså söndagen.
Spelade en minigolf runda på eftermiddagen med Stefan, DanneBoy, Henke och hans Izabelle och G:sson. Leah skötte tvättningen av bollarna och polerade klubborna... Tyvärr hjälpte inte det för min del... Vet inte vad jag ska skylla på??? Mobbningen som vissa herrar utövade på mig kanske??? Hursomhelst, Izabelle och jag stannade för rättvisans skull på samma kanonpoäng (Hrm..) och delade på den hederssamma sista platsen... Likabra det så vi slapp bli osams om den =) Dom kaxiga och dryga herrana kan få leva på det ett tag...
Säger bara REVANSCH!

That´s it!

Kommentarer
Postat av: danne

bara o säga till när det är dax för en ny omgång stryk på mingolfbanan

2007-06-26 @ 17:03:13
URL: http://danne80.blogg.se
Postat av: Emma

Hörredu, min symaskin går varm här hemma! Ha ha... men den är riktigt bra att ha ibland!

2007-06-26 @ 22:39:41
Postat av: Matte.G-sson

Fan Jossi!!! du spelar jue riktigt bra stundvis :)
// Mattias.G-sson.......

2007-06-28 @ 21:46:45
Postat av: Emelie

Jättefin jue :)

2007-07-02 @ 13:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0