Glapp i käften blev succé...

Ännu en helg passerad... och ännu en konfirmation avklarad... Har fått nog av allt det kristna nu! Amen!

Var i kyrkan i lördags. Och som vanligt kan inte J Svensson hålla käf**n när det egentligen bordes, men denna gång blev det faktiskt succé!

Stod och väntade innanför dörrarna i kyrkan (heter vapenhuset va????) hur som helst, kom inte ut med vagnen när vi skulle gå ut eftersom alla mååååååste ut fortast (tänk för f*n inte på mig som stod inklämd bakom en dörr med en vagn...) men så kom en snäll själ och lät mig komma ut (tack älskling) Bakom oss hamnade ett yngre par som trodde dom inte hördes när tjejen viskade till killen "Hoppas verkligen inte att dom får en tjej nästa gång" (Vi har en ljusblå vagn till Leah...) Johanna den smidiga vänder sig då om och frågar snällt om man inte kan ha en blå vagn till en flicka för att det har vi. Den "stackars" tjejen stammar då nå´t om att "Oj, hörde ni vad vi sa??" och "visst kan man ha det, vi klär vår jej i ljusblåa kläder" Jag bara log lite sött... Den något rödansiktade tjejen kilade kvickt vidare... Jag vet att jag inte borde skämma ut någon så men jag kan inte låta bli... Jag är ond =) Men kul hade vi åt detta på släkkalajset efter...

image4

Långben och kortben... =)

Kommentarer
Postat av: danne

hihi du är rolig du Jossi o hålla käft det vet vi att du inte kan! :-)
Hade du ingen matchande hatt till Stefan oxå..vore sött om dom hade likadan tror jag!

2007-06-04 @ 13:23:20
URL: http://danne80.blogg.se
Postat av: Emma

Ja du sys... det där med att hålla tyst har ju aldrig varit din starka sida direkt! He he... Men i det här fallet var det ju faktiskt ganska roligt!

2007-06-07 @ 23:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0