En förkylningsgrön dröm...

Var i Vadstena igår, Nostaligafton...  Blir helt tok av alla fina bilar och motorcyklar som samlas där på onsdagskvällarna... Fick dessutom äran att åka motorcykel (Näe, det ÄR ingen moppe Danne) med min farbror.... Gick kanske inte sååå fort som man skulle önska med vad f*n, det var ju ändå en mc-tur. Skulle kunna ge en hel del för att ha ett mc-kort. Borde kanske börja köpa Kellog´s Frostis o se om det följer med ett bland alla tatueringar o annat skit =)

Undrar om Inte Stefan, älskling, kanske skulle kunna offra sig på ett mc-kort... ??? Blir nog billigare om han skulle ta ett än om jag skulle försöka mig på det där =)
Tänk vilka härliga turer man skulle kunna åka... Leah i sidovagn??? Haha, nej tack!

Har sedan jag började dregla efter en egen mc sagt att jag SKA ha en förkylningsgrön Kawa. Ninja...  Och vem kommer nu glidandes på en så´n om Inte Stefan Sw... Gaaaaaaa, mååååste bara ha en! Å så retlig han är för sin pärla då... Man ska väl inte vara elak och reta dom som är mindre va????
Men han fick allt igen igår, vem hade ont i rygg och armar efter 13 mil på mc??? Haha, inte jag iallafall... Satt som en gudinna på "min"...

Har  iof. två problem när det gäller att ha egen mc...
För det fösta,  man är ju så snygg i mc-ställ, ser väl ut som en... haha ja du...  Gör mitt bästa för att se cool ut, men tror inte att det lyckas... Är rädd att min blåögdhet lyser igenom =)

För det andra, Finns ju inte så många modeller som jag kan köra, är lite för kort för dom flesta modeller och jag borde nog ha en som jag åtminstonde räcker ner till marken på... Skulle nog se aningens tok ut om jag var tvungen att att hålla mig i stolparna vid vägkorsningarna??? För jag kan nog inte undvika att stanna va??? Och hur skulle jag komma upp på den??? Pall??? haha... sött =)

Näe, det där med mc lär stanna vid en dröm... men drömmar ska man ju ha!
För "nöja" mig med att tvinga med pappa eller farbror ut så länge... och dregla efter "min"/Stefan Sw:s gröna Ninja...


image5

Min dröm.... *suck*

Kommentarer
Postat av: Danne

hehe..ja detta eviga tjat om era mopeder. Vad sägs om flakmoppe? Du behöver inget körkort, den kostar inte en miljard och den ser inte ut som en snorig höstdag på dagis....

2007-06-07 @ 20:47:20
URL: http://danne80.blogg.se
Postat av: Matte.G-sson

Jossi det är bara att börja ta båge kort :).....Kan Pappa Kjell så kan du!!!!!
// Mattias.G-sson......

2007-06-07 @ 23:46:34
Postat av: danne

joho det räknas så klart. beklagar missen! imoron så är det lag på att vara vid konstgräset 19.00

2007-06-10 @ 21:34:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0