Då var man 27år då... Vuxet va???

Ännu en helg har passerat... Har hunnit med en hel del faktiskt!

Blev ett år äldre och visare i fredags, (Grattis J) Vilket totalt glömdes bort av Danne (Grrrrrr...Kommer aldrig förlåta han för det) men som kom ihågs av så många andra (Tack älskling för dom fina presenterna...Du är bäst!)
Alltid trevligt att fylla år, bortsett från att man varje gång blir ett år äldre... Får se det postivit, för varje år jag blir ett år äldre så kommer det alltid vara andra som är äldre än mig, eller hur älskling???  ;)
 Älskar att ha en "egen" dag när man blir extra bortskämd (jag vet, jag är alltid bortskämd, so what???
Det står jag för...)

Lördagen tillbringades på Playa Del Sätravallen.
Underbart med en eftermiddag i solen.... Blev ju dessutom premiär doppet =)
Tog mer eller mindre lång tid för vissa att komma vattnet (Behöver jag nämna att jag som vanligt var först i, tätt följd av Leah???)
Även om det knappast blev att ligga och lapa sol med en Leah som älskar att bada men inte sitta still lyckades man ändra komma hem men en ganska hyfsat brun nyans på kroppen...
Jag äääälskar solen =)

        

Söndagen var vigd åt att kolla/heja på pappas och Robbans tokidé om att cykla Halv Vättern i Motala. Varför utsätter man sig för detta när det är 30* redan inan lunch???
Konstigt att en del grabbs kan se så bra ut, trots cykelbyxor... (Typ 2294, eller vad säger du sys????)
Tajta brallor på en grabb är normalt sett ganska osexigt ..... =)
Jaja, trots värmen blev jag faktiskt lite sugen på att själv prova på denna knasighet... Vad tusan... klarar man av att cykla 9 mil borde man ju klara även 15 eller??? Får nog utmana pappa något år... Måste bara hinna tjuvträna ordentligt innan så man inte åker på däng =)
Robban gjorde ett kanonlopp och flåsade in i mål efter "bara" 5, 40 tim... fader däremot anlände 2 timmar senare efter att ha gjort 2 snygga vurpor (Skon hade fastanat i fästet) och 2 massage (Kramp eller snygga massörer???)
Hur som helst... Det var en härlig dag i solen och brännan var extra snygg när man kom hem (Bondbränna vaddå???)

                 

Pappa och Rob innan start (Hrm.. Ingen kommentar...) Leah, Emma o så... jag (Kan inte hjälpa det men det blir inte bättre än så när man gått upp 05.15)

Kommentarer
Postat av: danne

hehe..jag har ju bett om ursäkt, dessutom hade jag kommit på det om du inte hade sagt ngt...

2007-06-11 @ 16:11:38
URL: http://danne80.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0