Uhhhh o bläää....

Har ni varit matförgiftade någon gång???
Det hade inte jag förrens inatt... o vill inte göra om det!

image151

Åt pizza på Kantarellen i Linkan igår. Mådde prima när vi åkte hem men så inatt drog helvetet igång...

För att bespara er på dom mumsiga detaljerna så hoppar jag över vissa bitar av berättelsen men kan säga så här... Tack gode gud för uppfinningen Lambi!

Hela dagen idag har jag legat dubbelvikt av magsmärtor (när jag inte var på toa förstårs...) Panodilen vägrade hjälpa och illamåendet kom o gick.... Visste inte om jag skulle sitta, ligga, stå eller springa... Fy f*n så ont i magen jag haft!

Nu som först (20.00) börjar jag känna att jag kan resa mig upp utan att få yrselanfall o magsmärtor som känns som o bli magoperarad utan bedövning!

Fick sms av Danne förrut om vi ville äta pizza med honom ikväll... Haha Yeah right!

Stort tack till min underbara älskling Kusken som tagit hand om Leah hela dagen.
Hade inte orkat med hennes tempo!

Så vad ni än gör... Tänk på vad ni äter!

Kommentarer
Postat av: Nykte

Det är riktigt jobbigt och jag lider verkligen med dig. Råkade ut för något sånt när jag käkade kasslergratäng. Kort sammanfattat innebar det att allt ska ut den väg det kom in. Riktigt jobbigt! Dessutom har det hänt två gånger av samma mat. Äter det inte igen.

Krya på dig!

2007-12-02 @ 22:09:43
URL: http://nykte.blogg.se
Postat av: M.Gunnarsson

Stackas Dolly då!!! :(

Mvh// G-sson

2007-12-02 @ 22:24:39
Postat av: Danne

hade oxå en släng av matförgiftning på väg hem från lkpg i lördagsnatt. Måste varit ngt jag ätit? eller hur var det jonas? :-)

2007-12-03 @ 14:43:00
URL: http://danne80.blogg.se
Postat av: jossi

Haha... du är hopplös D med dina Gustavsbergsturer!

2007-12-03 @ 15:07:40
Postat av: Emma

Äh, du är så vek systern! Ligga i sängen o klaga, det är inte systrarna Svenssons stil!!! Nä, klart jag tycker synd om dig, skönt att du mår bättre nu! Kram påre

2007-12-03 @ 20:00:33
Postat av: Nykte

Klart att det var matförgiftning Danne råkade ut för. Han snodde nog det dåliga pommes fritet från min tallrik.

2007-12-03 @ 23:44:19
URL: http://nykte.blogg.se
Postat av: jossi

Skönt Jonas att han tog alla dåliga... trist om du också hade blivit liggandes =)

2007-12-04 @ 14:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0