Öööööö....

Hur kan man frysa så in i helvete???
Spelar ingen roll hur mycket jag bylsar på mig, ändå fryser jag. både inombords o utombords =(

Började redan igår med att jag började känna mig risig.... Frusen och ont i halsen men jag höll ut!
Inatt frös jag så jag skakade, tvingade ner Stefan under mitt täcke, dessutom låg Leah redan hos mig. Då som först kändes det som jag tinade.
Tyvärr har dagen fortsatt i samma team, förfrys-johanna!
Orkade med jobbet men efter det har Leah o jag bara myst under filten (iförd tre tröjor) i soffan o sett på film.

Måtte man må bättre imorgon när det är busfabriken o sen restaurang som gäller!

Lite bilder från prommenaden runt Slefringe.
17 grader kallt men en kanonskön prommenad!
Nej, Danne det är inte p.g.a den prommenade jag fryser nu.... =)


Leah har det bra....


Häftigt o grymt fint


Leah lyckades inte övertala sin pappa om att åka med....


Skojigt till foten fastnar....


"Morfar, en gång till orkar jag", sa hon som slapp dra =)

Kommentarer
Postat av: Elin

ha aha aha jaah en härlig dotter har ni alltid haft!;) jaah hoppas du orkar det vore skojjit att åka dit! kramar

2009-01-17 @ 08:53:59
URL: http://cooolaelin.blogg.se/
Postat av: danne

Ha det så trevligt i busfabriken....mvh "nästa gång vi åker till Busfabriken så säger vi till så kan du hänga på..." grrr...

2009-01-17 @ 10:01:53
URL: http://danne80.blogg.se/
Postat av: Elin

jag tar så gärna hand om Leah!:) hon är en riktig gullunge!:) roligt att sova hoss er! hör av mej imorn;) kram på er!

2009-01-19 @ 16:33:35
URL: http://cooolaelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0