Gott Nytt År mina vänner!

Nyårsafton spenderades tillsammans med underbara vänner. Benny Jönsson, Emma Wallberg, Marcus Powalko o Yvonne.
Underbar mat, gott vin och trevligt sällskap. Kan det bli bättre?
Japp, om man lägger till att Benny o jag spöade de övriga med hästlängder i Alias.
(Tror det berodde mest på våra puckade förklaringar men det spelar ingen roll haha)

Leah o Nellie körde gärnet med gänget o höll dom ständigt sysselsatta. Men jag skyller allt på Benny o Mackan. Dom kan det där med att spela upp damerna ;-)

På kvällens meny stod toast med chilimarinerade räkor, creme fraiche, rödlök o löjrom till förrätt.
Till varmrätt serverades en gudomligt god potatisgratäng, örtbkad oxfilé, sallad och en suverän rödvinssås.
Till efterrätt serverades det frosen cheesecake med varma hallon.
Paltkoma!

Leah slocknade i soffan vid 22.30 efter att vi varit ute o släppt upp 2 rislampor men Nellie som sovit en sen eftermiddagslur höll ut tills vi åkte hem 00.30.
Damen var lite skeptisk till raketeriet men följde till sist med ut. Fler fina rislampor tändes och släpptes upp.
-Mamma, jag är jädd. Pang farligt.
-Lampan himlen till mojmoj.
Efter en stund tyckte även Nellie att det var väldigt fint på himlen.
-ooooooj, fiiiint!

Leah vaknade dock till vid tolvslaget o kollade raketerna med pappa inifrån.
-Det låter som krig pappa!


Mackan lär Leah sin väldigt unika dans =)


Bus Benny som Leah säger


Förrätt och det klassiska Mackan-smilet


Fina Benny, Yvonne o Mackan. Precis som vi är vana att se dom =)


Stefan ser lite skeptisk ut o Mackan... ja Mackan ja....


Busungar


Två fina blondiner löser spis-mysteriet =)


Min stora fina prinsessa


Min lilla fina prinsessa


Nu är det dags....


Sådär ja...


Lag förlorare 1: Emma, Leah o Stefan


Lag förlorare 2: Yvonne o Mackan


Stefans min säger det mesta.... Vad Mackan gör vet man som vanligt inte =)'


Undrar om det är bus på gång???


Mackans nyårs skutt... förlåt dans






Tack för en super trevlig kväll kära vänner! Ni är bäst!

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Tack för en underbart trevlig kväll! Kul att träffas =-)



/Yvonne

2012-01-02 @ 11:12:50
Postat av: Emma

Åhhh, det verkar som att ni hade det riktigt mysigt!

2012-01-03 @ 21:26:39
Postat av: johanna

det hade vi sys... synd bara att ni svek ;-)

2012-01-04 @ 14:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0