Gröna Lund 11'08'28

Packade in familj o syster o drog till huvudstaden igår.
Målet var Gröna Lund.
Stefan fick äran att vara chaufför för jag kör fan i mig inte i Sthlm. Dom är ju som galna i trafiken där!

Kl.13 gick vi in genom portarna, eller strax efter iallafall. 20.00 gick vi därifrån.
Tanken var att vara kvar till kl.18 ungefär eftersom tjejerna skulle upp tidigt idag och till förskolan men eftersom det var ganska så mycket folk o en hel del köande blev vi kvar tills stängning. Vid sex tiden lättade det av vid "barndelen" så tjejena kunde åka hur mycket dom ville. Båda två älskade att åka.
Emma o Stefan är inte kloka på en flläck så dom gav sig på den ena idiotin efter den andra medans jag nöjde mig med attraktionerna på barnsidan =)
Ok, jag är vek jag vet =)

Lämnade storstaden runt 21 efter en prommenad till bilen (Mycket trötta ben på Leah då...)
Leah slocknade ganska så snart, Nellie sjöng Lille Katt till Södertälje ungefär där slocknade även hon.
Glufsade i oss varsinn kycklingtoast vid Nyköping, dumpade Emma i Linkan o var hemma stran innan midnatt,
Tackar någon högre makt för mina smidiga tjejer när man kommer hem sent. nellie lade sig utan protest o Leah ville borsta tänderna innan hon somnade om. Goungen min!¨

Tror både Stefan o jag somnade på 3 sekunder!
Men en underbar dag hade vi o 2 supernöjda tjejer!


























Kommentarer
Postat av: ida

saknar er! <3<3

2011-08-30 @ 12:53:20
Postat av: Anonym

Och en supernöjd syster :)

2011-08-31 @ 16:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0