Jag är avundsjuk...

Jag är avundsjuk på... på alla som har sin mamma kvar att luta sig emot.... på alla som fortfarande kan göra mamma-barn-saker... som kan ringa och bara slöprata bort en kväll med sin mamma... som har en mamma som alltid kan ge svar... som har sin mamma kvar som står där och håller sin dotter bakom ryggen... på alla små barn som har en mormor kvar i livet som finns där, som hämtar på dagis, som hittar på saler med sina barnbarn.... på alla som har sin mamma kvar i livet =(
Det här får inte jag uppleva mer, mina barn får aldrig den där mormorn som man vill att ens barn ska ha!

Jag är så satans arg och besviken på er som inte uppskattar det nu har. Er mamma!





Saknar dig älskade lilla mamma!
Tack gode gud för att jag även fått världens bästa pappa, det kommer jag alltid vara tacksam för!

Kommentarer
Postat av: Benny

Du har så rätt bästa J! Alla borde vara såå tacksamma för den mamma vi har. Kloka ord! Jag älskar det där kortet och saknar henne som fan...

2010-10-09 @ 19:46:55
Postat av: ida

<3<3

2010-10-10 @ 17:38:38
Postat av: Emma

Håller med dig i varje varje ord...

2010-10-11 @ 20:40:49
Postat av: pappa

Jag är glad att jag finns för er. kramar till er

2010-10-13 @ 06:54:16
Postat av: Nina

Kunde inte sagt det bättre själv <3<3<3

2010-10-13 @ 13:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0