30 år ung

Då har man lyckats kliva över ännu ett strecka här i livet.
30, huamej...
Undrar om gräset verkligen är grönare på andra sidan?

Dagen var bra iallafall. På förmiddagen kom mina mysiga Latte-mammor med tillhörande små rackare. Tack för den fina presenten tjejer =)
Eftermiddagen och kvällen var lugn. Stod blommor och en fin vas från fantastiska familjen Stilwell utanför dörren, det kom blomstebud från underbara syster o hennes lika goa sambo Henke och från dom favoritigaste Luffarna Benny o Mackan. Vad underbara ni är allihop! Blir lite smårörd av att ni tänker på en gammal tant sådär =)
På kvällen kom världens bästa pappa med en finfin blomma och käkade med oss.
När han åkt hem och knotten sov gott i sina sängar fick jag min present.
Så här med är jag blivande Fru Sjöstrand =)
Något bröllop står dock inte på planerna men nu är vi iallafall en bit på vägen =)

Igår kom ännu ett blomsterbud. Börjar gilla den här traditionen. Den här gången var det från Annika och Kurt, Underbart fina blommor o blomstercheckar. Det var för mycket men blev otoligt glad iallafall. Tack snälla underbara ni! Har haft tur som "fått" så underbar svärmor och "svärfar"! Kram till er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0