Nellie Annika Anita Sjöstrand

 Då var vår lilla prinsessa döpt. Nellie Annika Anita blev hennes namn.
Annika efter världens bästa farmor o Anita efter världens bästa mormor!
En mormor som jag saknade sjukt mycket igår när vi var i kyrkan igen.
Första gången efter mammas begravning för snart ett år sedan.

Dop-gudstjänstem i kyrkan gick hur bra som helst. Nellan satt nöjd o glad i faster Idas knä o mumsade på bandet i klänningen, Emma o Leah ansvarade för ljuset o dopvattnet, å jag tror att Stefan o jag skötte oss skapligt oxå!









Efter kyrkan samlade vi i Församlingsgården för lite käk o fika.
Pappa, Emsve o jag hade under dagen fixat en pastasallad, en förresten, det var hur många skålar som helst =)
Efter salladen serverades det kaffe o bakelser.
Tycker det flöt på smidigt tack vare all hjälp från syster o pappa o Henke.
Stefans mamma o syster med herrar hälpte oss massor efteråt med undanplockning
o kusin Simon fixade disken.
Barnarbete är bra ibland!
Supertack till alla som kom och tack för alla fina dop-presenter!

                                                                          

Passar på att tacka Stefans undebara familj, Annika o Kurt, Ida, Ola, Simon o Linus för en trevlig helg.
O extra Tack till Annika som kom ihåg att jag ville ha hinkarna för tvättmedel. Vad stod här hemma när jag åkt iväg om inte hennes när jag inte hittade dom i Ullared för att dom var slut ??? Hur gullig får man vara??? Tack o Kram på er!





Kommentarer
Postat av: Sys

Tack själva, det var jättetrevligt... Tänkte också mycket på mamma i kyrkan, helt otroligt att det kan vara så olika anledningar som man är där. Kram på er

2009-11-16 @ 15:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0