Bowling 090321

Då var det dax igen.
Vårens taco-bowling.
Tyvärr fick jag snällt lämna vo p.g.a mitt J****A  strul med foglossning.

Förfesten hos Jögga verkade ha varit lyckad för när jag kom dit något senare än alla andra var nivån på topp.... iallafall alkoholnivån =)
Jag o 2 damer till med putande magar fick nyktert beskåda dessa berusade herrar o damer =)
Jo, baby, du tog nååååågra för många ;)

Bowlandet var ännu en gång succé. Himla kul initiativ det där.
Ser fram emot höstens omgång... då jäklar =)

Låter bilderna tala för sig själv....


Laddad till tänderna.... Fylle-baby =)



Nice pose....


Kan inte bli värre va?


Hrmf.... ????


Henke o Jennie laddar om....


Kan ju inte skylla på att jag är full... Men du då Steket???


Taktik-snack


Nöjda över resultatet?

Kommentarer
Postat av: danne

trevligt värre var det ja! :-)

2009-03-24 @ 17:49:23
URL: http://danne80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0