En underbar vinterdag....

ska tillbringas med en prommenad runt underbara Bysjön!

08.59 Ttelefonen ringer. En hastig blick på termometern, -7,5 Blå himmel o strålande sol.
            En underbar vinterdag!
            "Nope", säger jag till pappa i luren.
09.07 "jag ångrar mig" Vad har jag gett mig in på??? Min stackars höft!
09.40  Möter upp pappa, Emma o Henke vid Adelsnäs. Japp, jag fuskade lite!
10.30  Anländer till det obligatoriska fikaberget. Med en snabbt växande mage är flåset
             verkligen inte som det  borde,  näsan igenklibbad o en tröja åker av.Vaaaaaarm!  
             Kaffet smakade toppen. Tack papps!
11.20  Hooohoooo.... Kan man verkligen stå 20 min o glo på en uggla??? Haha.... japp =)
11.40  Hemma hos papps. Vilken underbar prommenad.
            Härligare vinterdag än denna får man leta efter.
            Men turen runt sjön har ju sina mindre bra sidor. Aaaaaaaaj!
            Tror mitt bäcken smulat sönder! Tack Panodil!


Ähhh mmmm.....


Vilken sorts fågel väljer markplan?


Otålig väntan på kaffet...


Cigarr-paus....


Fråga inte =) Det är hjortar som ska fotograferas...


Som sagt... Fråga inte!


Happy Day....


Nope, ingen snubblade! Synd! hade kunnat bli en bra bild annars =)


Så vackert så....


Koncentration o tystnad....


Titt-uuuuut! Hohooooo

Kommentarer
Postat av: Mattias"G-sson"

Fina bilder :)

2009-02-15 @ 20:53:35
Postat av: Elin

Ni såg verkligen ut ha en riktigt underbar promenad! hoppas vi ses snart! kram på er! kusse

2009-02-16 @ 11:27:21
URL: http://cooolaelin.blogg.se/
Postat av: Micke

Jag ser att Kjell testade detdär rökheroinet ja gav han!! det måste varit riktigt bra efter som Henke ser sugen ut som faaaan

2009-02-16 @ 17:48:55
Postat av: Danne

Micke: Har du mera till salu? Ser skoj ut!

2009-02-17 @ 08:31:11
Postat av: Emma

Du snor ju mina bilder juuu... ha ha! Härlig dag det blev! Kram på dig sys

2009-02-17 @ 19:27:26
Postat av: Benny

Jag såg en riktig viking på bilderna. Kjella ställde upp utan vantar i kylan! Såg uuuuuunderbart ut! Kram på er

2009-02-19 @ 06:06:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0