Leah Lucia Sjöstrand

Min prinsessa har i år valt att vara lucia UTAN påtryckningar från sin mor.
Jag har så grymt unisex att jag frågade vad hon ville vara, tomte, pepparkaksgubbe, lucia, stjärngosse, tärna.
Det blev lucia! Kan väl villigt erkänna att jag blev glad över valet...
Klart min ängel ska vara den sötaste lucian =)
 
Kl 8 imorse, mitt i natten alltså, var det lucia-tåg på Kulturhuset med dagmammorna.
Hur söta som helst. Några klämde i för kung o fosterland, några sjöng inte alls, en del fel melodi, några kom en rad efter i texterna, nå´n som ville till mamma, det snorades o vinkades till mammor o pappar men det var helt underbart. Att se den små kidsen på scenen får mitt hjärta att smälta o så kommer jag på mig att stå där som ett fån med det bredaste leendet o vara stoltast av alla över min prinsessa... Precis så som jag sagt att jag INTE ska bli som mamma. Men vet ni vad? I LOVE IT!


Jag sa ju att det var det sötaste lucia-tåget =)


Skönsång =)


Hon har faktiskt tagit på sig kronan själv =)


Det gäller att hålla sig vän med tomten så här inför julen....

Kommentarer
Postat av: Sys

Åhh, hon är så söt så söt... Är det samma lucialinne som hon har haft tidigare, i så fall så har hon vuxit sjuuukt mycket! Vill träffa er snart! Kram kram

2009-12-11 @ 20:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0