Kommentarer från Leah



Leah vill inte att pappa ska läsa godnatt-saga för pappa fiser bara i hennes säng::
-Pappa, du får faktiskt inte fis i min säng. Mamma har ju bytt lakan!
Han vet konsekvenserna av fisar =)

Jag sitter hos Annika o kurt och funderar på vilken dosa jag ska använda för att få igång filmen som står på paus:
-Meeeeen mamma, det är ju bara att trycka på play!
Så dum jag är =)

Leah frågar Emma om hon har samma tuttar som mamma. Lyfter på Emmas linne, kikar ner och säger:
-Ja g hittade den. Em liiiiiten...
Haha,,, Där fick hon!

Sitter hos morfar och väntar på pannkakaorna. Jag frågar pappa om maten är klar snart. Pappa kommer ut med lasset pannkakkor och Leah tittar på han o säger:
-Åhhh Pucko!

Nina,Amelia och Elias ska komma o fika och Leah rabblar:
-Nina, Tommy och Amelia är mina kompisar.
- Inte Elias? frågar jag.
_Nämen mamma, han har ju snopp!
No shit????

Leah sitter på Emmas mage när Emma börjar skratta. Leah säger då:
-skratta mer Emma så jag får hoppa! 

En sur Leah säger snällt till Henke när han sagt åt henne om nå´t hon inte får göra:
-Åk hem till Linköping Henke!
Raka puckar!

Leah kan bli lite avis när Henke är för mycket med "hennes" Emma.
Var på maxi och skulle åka hem. Vi i våran bil och Emma o Henke i deras.  Leah säger då till Emma:
-Emma, du kan åka med oss och du kan åka själv Henke!
Sådär ja.....

-Mamma, när jag blir död, då ska jag flyga till mormor i en helikopter!
Vänta med det tack!

Leah tittar på mig o säger:
-Mamma, var har du köpt dina tuttar?
Hrmf...

Kommentarer
Postat av: elin

ha ah aha ah det hörs att det är mitt lilla kussinbarn det där! gud va gulligt! hon kan den lilla damen! kram på er

2009-08-06 @ 21:41:04
URL: http://cooolaelin.blogg.se/
Postat av: Emma

Hon är underbar den lilla tjejen...

2009-08-07 @ 10:24:40
Postat av: ida

lillfisan...!!

2009-08-07 @ 11:45:35
Postat av: Danne

"...där kommer Jögga...och där kommer en till Jögga.." /När Jörgen och tvilling Stefan kommer in på innebandyplanen!

2009-08-11 @ 16:00:47
URL: http://danne80.blogg.se/
Postat av: Emelie

hahaha skapligt tydlig

2009-08-17 @ 21:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0