Så dominant man är på bowling då....

Haha var det nå´n som gick på det??? Att jag dominerade lördagens bowling? Då är det dax att tänka om.
Som tur är var det skitskoj o jag bjuder på mina usla serier =)
Kan förresten tillägga att jag ledde över Danne i 4 omgångar innan han drog förbi! Det finns bevis Danne =)


Jo Danne, jag ledde faktiskt en omgång till...

Hur som helst.... Den trevliga traditionen med en kväll med öl, sprit, vin, tacos, bowling, tävling, trevligt sällskap o massa retande o skratt gick för hösten av stapeln i lördags.
Glatt samlades vi kl. 18, en del mer eller mindre berusade.... Jo, Stefan, du var berusad =)
Efter lottning att bowlings-par hamnade jag tillsammans med Robert. Stackars karl. Tur han höll uppe våra poäng lite!
Då jag insåg att Danne o herrarna Swärdh fick börja äta medans vi bowlade steg nervositeten... Skulle det bli någon tacos kvar åt oss??? Det blev det.
Efter serier av suckar, kaxiga kommentarer, läktar-psykologi, alkoholhaltiga drycker, Stefan-spex, analyser o ett o annat besök i rännan stod det klart, det värsta som kunnat hända hade inträffat. Den dryge herr Stefan Swärdh o hans kollega Marcus hade tagit hem segern. Det måste förtydligas, det var INTE Stefans förtjänst =)


Mätt o glad...


En vinnande stil baby....


baby...


Stefan, Clabbe o Laila, taktiksnack...


Koncentration...


Jögga njuter av silver-platsen....

Kl.22 gav vi upp. Då hade armarna domnat bort o resten av sällskapet börjat dra vidare mot fjortis-haket Gruvan. (Nej för f*n Jocke, det heter INTE Selmas)

Tack gänget för ännu en kanon kul kväll tillsammans med er.
Ses på banan i vår!

Kommentarer
Postat av: Danne

tack själva...var skoj skoj!

2008-11-11 @ 18:01:39
URL: http://danne80.blogg.se/
Postat av: Jocke

Måste komma o testa Selmas nångång.. Vad hade ni för poäng i serierna då?? Jag fick ett riktigt bottenapp på 96 sist... kan tilläggas att jag var full o att jag hade en tjej med motalas finaste röv i sällskapet =)

2008-11-11 @ 20:38:29
URL: http://jockepocke76.blogspot.com/
Postat av: Anonym

ha ah ah vi får väll se;) aaha aha kram

2008-11-13 @ 17:55:18
Postat av: M.Gunnarsson (G-sson)

Fjortis haket hahaha :)



// G-punkt

2008-11-13 @ 21:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0