Svensk midsommar...



En helt vanlig svensk midsommar.... REGN!
En lugn och skön dag/kväll med mamma och pappa, min morbror Anders, hans fru Teresia, kusse busse Elin och Martin och så min lilla mormor Torborg.
Hela klanen samlades hos Erikssons där vi hade trevligt, sprang in och ut mellan regnskurarna och åt gott. (sillen slapp vi undan och nubben blev en hederlig god öl )
Elin och Martin tog i vanlig ordning ansvaret för Leah vilket Leah var mer än nöjd med =)

         
Torborg =)                      Elin o jag                               Behöver du hjälp??

         
Skål!                                      Botten upp!                 Hrm???

         
Martin Smilfinken =)            Ser ut att slinka ner!         Lite struntprat hinns allt med =)

                    
   Leah och Martin                  I väntan på käk!            Grillmästarna mellan skurarna!    

              
Mätta o glada...                      Kökstjänst                    Ja så kan det sluta...

Går ni nu vidare till vår gode vän Dannes blogg kan ni säkert få läsa om ett något blötare (nu menade jag inte regnet...) midsommarfirande! =)

Kommentarer
Postat av: danne

hehe...aaa det ska vi se till att fixa

2008-06-21 @ 14:57:26
URL: http://danne80.blogg.se/
Postat av: elin eriksson

ha ha ahaa jaah vi har roliga midsommrar att minnas! men nu snart bär det av till gotland!:) kan du vara snäll och skicka över lite bilder sen midsommar!?;) kramar elin;)PS: jag har nu gjrt en blogg

2008-06-26 @ 17:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0