Då var Em slut då...

Eller inte egentligen...
Fast det har helt klart minst lite av intresset.
Älskar sport och har slaviskt följt alla hittills spelade matcher och så igår var det äntligen dax för mitt älskade Sverige... och Chippen!
Killen är ju inte bara sjukt snygg att se på, han är en otroligt bra fotbolls spelare som Svenska laget verkligen behöver.



Em:s ( inte bara i Em förresten...) klart snyggaste spelare har fått kasta in handduken!
Hur är det möjligt???
Som jag har längtat och längtat och så tar det slut redan i första matchen.



Jaja...  trots att jag inte får se "min" goding mer i det här Em:et kommer det väl fler chanser =)

Kommentarer
Postat av: danne

Jossi tips på heta killar. Konstgräsplan vid Eksågen.....:-)

2008-06-13 @ 07:09:26
URL: http://danne80.blogg.se/
Postat av: Emma

Jadu Jossi, håller fullständigt med. Vem tusan ska man titta på nu?! suck

2008-06-15 @ 10:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0