Home sweet hell ;)

Japp, The Queen is back!

Igår landade vi på fastlandet igen efter en underbart skön vecka på Gotland, paradis ön!

När allt var instuvat i bilarna (fråga mig inte hur vi lyckades få in allt....) for Stefan, jag och Leah  for tillsammans med min mamma, pappa, Emma, Henke, Anders, Tesa, Elin och Martin till underbart vackra Gnisvärd.

Vädret var väl sisådär men vad gör det egetligen???? Fick ju en trevlig vecka iallafall med shopping, strandliv, kortspel, glass, trevligt sällskap, god mat o en o annan fin öl (eller fler... hrmf...)
Att leah dessutom hade full back-up från alla gjorde ju inte saken sämre. Vi kunde verkligen slappna av.



Men vad gjorde egentligen Leah inne i grannstugan hela tiden??? Undrar vart allt godis tog vägen??? hehe...
Tack Elin och Martin för all hjälp med lilla damen!

                                               

Som tidigare år blev det även en obligatorisk grill-afton med dom goa Luffarna Benny o Mackan. Dessa herrar hade kommit på den briljanta idén om att cykla Gotland runt. Får se hur det går för dom. Än så länge har dom cyklat på bra. Olyckligtvis nog hade jag visst slagit vad med en middag om att dom inte skulle lyckas. Verkar som jag får damma av kokböckerna!





Måste även berätta om minigolfen.... Första rundan glömmer vi! Men i lördags slog ho till. Johanna gick 19 hål på finfina 49 slag. Det ni.
Övriga sällskapet gick bra dom också, Martin 51, Emma och Anders 54, Kjell 55, Henke 56 och så Stefan på den ärofyllda sista platsen 57. Gör inget baby, man kan inte vara bra på allt ;)

         

              



                             
Nu är stugorna bokade för v. 30 nästa år. Längtar redan!

Tack Mamma o Pappa, Emma, Henke, Anders och Tesa, Elin och Martin för en kanonvecka!
Och Tack Mormor för hjälpen med blommor o fiskar =)



                     

Kommentarer
Postat av: cooolaelin

jaah du det har verkligen varit en kanon vecka! jaah man får tänka på alla roliga minen och blicka framåt mot nästa år!!1;) pussarr;)

2008-07-14 @ 13:47:10
Postat av: Martin

lungt :) men vem vare som fick henne o somna då :L

2008-07-14 @ 14:12:32
Postat av: Danne

hehe kom kusken sist?? så illa...eller hur var det nu..har för mig att jag oxå har en hedersam sistaplats...jaja...

2008-07-15 @ 02:51:31
URL: http://danne80.blogg.se/
Postat av: Emma

Konstaterade precis att dom flesta korten är från min kamera, mästerfotografen! Och vilka bilder hade du tänkt att jag får använda eftersom du valt ut dom bästa, hrmf... Kram påre sys

2008-07-15 @ 10:09:47
Postat av: Jocke

Låter som du haft en skoj vecka..! Har en fundering som jag tänkt på länge. Hur i hel***e kan du få en så söt dotter =) Puss o kram Jocke

2008-07-17 @ 15:39:32
URL: http://jockepocke76.blogspot.com/
Postat av: jossi

jocke: haha ja du är alltid lika snäll... Hon brås ju på sin mor givetvis =) borde ju du veta som alltid varti smygkär i mig ;)

2008-07-18 @ 13:42:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0