Färdig klagat... ett tag iallafall =)

Insåg rätt snart att jag valt helt fel arbetsgivare =)

Stefan har varit i Gambia med jobbet, bjuden på resa och allt. Ja Tack!
Blev en lång vecka utan min konstant pratande älskling hemma. Tur man har Leah!

Så himla skönt när han kom hem igen och allt gått bra, Tror ta mig tusan att jag saknat honom lite. Fråga Jocke. Han tycker nog inte att jag gnällt ett dugg...  =)

Hur som helst... Verkar ha varit en underbar resa det där. Man kan tala om kontraster till vårat äckligt bekväma liv.
Vad gnäller vi om egentligen????

Kan ju inte skriva så mycket om det där egentligen då jag inte sett det med egna ögon. Lägger upp lite kort som Stefan tagit så får ni se själva....

             
Grannsämja?

       
Undrar om  grundaren till Gränden varit här...  =)

        
Coolt... 

                 
Skapligt tuffa...

                 
Här gnäller man om belysningen runt planen...

       
Vill ha!
       
       
Höger- eller vänstertrafik?

    
Här slipper man iallafall alla farthinder....

    
Borde nog inte gnälla om hur vi har det...

     


    


Kommentarer
Postat av: Danne

hehe skönt med Kusk hemma igen va? :-)

2008-01-22 @ 22:15:11
URL: http://danne80.blogg.se
Postat av: M.Gunnarsson

Nice kort :) Hälsa steffe!!!

// Matte.g

2008-01-23 @ 17:10:09
Postat av: Jocke

Jag klarar av ditt gnäll.. jag är ganska bra på att gnälla själv ibland..! hehe!

2008-01-27 @ 16:32:56
URL: http://jockepocke76.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0