Tacobowling o gitarrspel...

Jag är så grymt vältränad!
Känns i hela kroppen att helgen varit slitsam =)

Tacobowling i lördags.
!6 tappra själar med mer eller mindre gott självförtroende samlades i bowlinghallen i lördagskväll för att göra upp om vem som är The Campion!
Dock inte jag... Satsade mer på att undvika rännan =)
Delades upp 2 och 2 och tävlade som lag. Stefan "Stekarn" Swärd drog vinstlotten och spelade tillsammans med mig... Tur för han det för shit vad jag fick hjälpa upp honom... Striiiiiiike baby =)
Insåg ganska snart att något finalspel var det inte tal om men men... Bjuder Emma och Håkan på den äran! Så jäkla gött att de dryga divorna Danne "Bowlar´n" Norrman och Jögga "Katig" Swärdh åkte på däng i finalen.
Förresten Jögga... Jag hade mer poäng än du! Haha... Soooooopa!

                           
Slirigt Jögga?                              "Partner´n" och Danne

                     
Bra Baby =)                                 Snyggt smile=)

                     
Sött då... =)                                 "Tranan" ger inga stilpoäng

                   
Skål!                                             En del av sällskapet!



Söndagen gick i "ni är så jäkla tråkigas-tecken"
Hade laddat för en gnällig eftermiddag!
Hatar när Kusk sitter med sitt jäkla spelande... Tråkigt!
Danne dök upp strax innan 12 och bjöd på lunch. Tack för den D!
Efter det var det meningen att Danne och Kusk skulle ha en riktig dataspelsdag... Men hur det gick till vet jag inte men helt plötsligt stod jag där med en gitarr i handen och debuterade som rockartist...
Är ju så jäkla anti till sån´t där med fuck så kul det var.
Blev nästan sur när Danne själv ville spela =)
Fingrade och svor mig igenom låt efter låt... Gick väl så där kanske =)

image223
Min lilla brännskadade sessa skippade gitarrspel och satsade på ett säkert kort....
Popcorn och Bamse =)


                                    
Behövs inga ord va?                              Nice pose =)

Efter att ha insett att jag har lite att träna på (Man hörde iallafall vilken låt det borde vara....) jazzade jag iväg för ett vattenpass i simhallen. Där märkte jag att 4 timmars bowling satt sina spår... Armarna var som spagetti och rumpan gjorde sig till känna... Eller ja, musklerna i rumpan iallafall... =)

Kontrade lunchen med att bjuda Danne på pizza... Det var den träningen det =)
Nu ska jag ge mig för dagen. Läsa Aftonbladet och blå igen de blå... Kommer jag upp imorgon ska jag börja tro på högre makter!

Kommentarer
Postat av: Jocke

Guitar Hero är grymt kul partyspel! För övrigt får man inte så jättemycket träningsvärk av bowling! Lite i underamren bara.. hehe!

2008-02-24 @ 22:27:46
Postat av: jossi

LIIIIITE??? jag är helt spak i kroppen idag... har väl inte dom rätta bowling-takterna =)

2008-02-24 @ 22:29:06
Postat av: Danne

hehe...aaa det var visst någon som spelade en del gitarr idag. Sprakade bra i högtalarna när du lirade Kiss så hela huset skakade. Men du, bilderna på dig då? Tror dom kommer hamna på en blogg nära dig snart! :-)

2008-02-24 @ 22:52:00
URL: http://danne80.blogg.se
Postat av: M.Gunnarsson

har dom blivit barn på nytt kusken o danne tro!? :)

// Matte.G-sson....

2008-02-25 @ 00:17:55
Postat av: Emelie

Hörredu jag kunde kanppt röra mej igår sådu var inte ensam ;)

2008-02-25 @ 23:28:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0