pschyyyy... Ahhhh... Shit... och Uuuuuu =)

Sicken helg =)


Började redan i torsdags med att pappa ringde "det blir ballong-flyg ikväll"
Äntligen, efter ca.3 års väntan...
In med mormor och Leah i bilen och in till Linköping. Var ju  ett måste att se på =)
Mötte upp pappa o mamma där.
Efter 2 timmars förberedelser och utskällning från gubben på bilbingon var det klart.
Blev bara liiiite avundsjuk när jag såg ballongen glida iväg med pappa. Vill också =)
Tror lilla favvo pappa blev helnöjd med flygturen.
Hämtade upp Stefan vid stationen på vägen hem. Han hade varit i Gbg i 3 dagar på utbildning. Blir så tomt o tyst hemma utan min älskling =)

       

            

Rafsade ihop lite packning när jag kom hem, för på fredagen var det äntligen dax...
Upp i ottan (06.30) och iväg till Tylösand och en helg på SPA med mamma, syster, faster, kusin och min andra kusins fru
Tog vägen om Ullared. Synd ;) Hittade en hel del på den korta stund vi var där (Brände 800:- på 1½ timme, hyfsad timpenning )
Kl. 15.15 var vi incheckade, 15.30 schemat planerat, 16.00 på första passet aqua. Sköööönt.
Inte helt fel att köra ett träningspass, äta frukt, dricka juice, bubbla, basta och slappa innan man knallade ner till reatauranden där en 3 rätters serverades. Förrätten smakade skit (eller, fisk iallafall.. gravad lax) Varmrätten (kalvrygg) var blodig men ok och efterrätten helt i min smak, hallonparfait med lakrits, mumma.

Lördagen var slitsam. Aqua kl. 08.00, frukost efter det, Aqua kl. 10.30, Lunch, långprommenad utmed kusten/stranden, 15.00 Spinning, 16.00 Aqua, därefter bubbel, ångbastu, upplevelsedusch (tro fan att det var det med allt kallvatten...) Kneippade, badade ute i poolen, slappade i relaxen, doppade oss i isvaken, irriterade oss på Piff o Puss (speciellt puff:s äckliga finne på ryggen) fruktmoffande och annat mys. Ni mååååste verkligen åka dit.
Efter en drink i baren kallade restaurangen på oss =) Det serverades ostpaj till förrätt (blev akut vegetarian när jag läste att det skulle bli skaldjur till förrätt) till varmrätt var det majskyckling med potatis o tomat moffs och efter det vitchokladmousse, jordgubbar och choklad. Äckligt??? Inte ett dugg =) Sen somnade vi som klubbade sälar =)

Söndagen startades med ännu ett Aqua-pass kl. 8. Frukost o solning o
 bara slappning i poolerna.
På vägen hem tog vi ett varv på A6 i Jönköping. Inget att ha! Kom hem och insåg hur mycket jag saknat mina älsklingar. Möttes av en strålande Leah i hallen =)

           

             


Idag har jag en aning träningsvärk och är genom förkyld...
men det är väl smällar man får ta =)

Tack älskade lilla mamma o faster Annette som kom på att dom skulle
bjuda oss flickor på en SPA-helg!!!

Kommentarer
Postat av: danne

låter som ni haft det rätt så okej! o maten då? MUMS!!

2007-09-03 @ 23:08:29
URL: http://danne80.blogg.se
Postat av: Emma

Tjupp systern... Du glömde ju skriva hur grymma vi var på boxen, he he! Shit va härligt vi hade det!

2007-09-04 @ 23:03:10
Postat av: Emelie

haha vad lustigt att det enda danne kommenterade var maten :) det lät ju helt underbart jue

2007-09-05 @ 22:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0