Nattliv...Plask... plums... host...

Nu har det hänt igen... Johanna har hedrat Gruvan med sin kungliga närvaro =)
Robban o hans band spelade där så vi lämnade Leah hos Elin och Martin, drog hit Emma, grundade med tacos och gick dit...
Var kanonskoj att komma ut igen... o Robban o co. var kanonbra! Guldstjärna Nyström!
Men det märktes att det var ett tag sedan man var ute o rännde hela nätterna... när klockan var över 03 undrade jag hur i hela friden jag skulle kunna orka upp igen... dessutom hade jag hunnit glömma bort att skojsigt som händer där... samma jäkla rötägg som slåss... S.K som retade konstapel... ja, tur att Åtvid finns =)

Söndagen var vikt åt ett besök i Linkans simhall... hämtade Leah, kidnappade Danne o drog dit... Blev en trevlig eftermiddag... men jag vet inte om det var Leah eller boysen som hade roligast... (du förlorade rutschkaneracet Danne... 10.28, kasst, haha)


image121


  
  
              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0