Allt är Dannes fel...

Jaha ja... Måste väl börja med att säga att det här INTE är min idé... ni som känner herr Norrman vet hur jobbig och tjatig han kan vara (inte sura nu Danne, det är faktiskt så...) så det är lika bra att göra som han säger... Detta är ännu ett av hans projekt... jag kan inte ens blogga ju =(

image3

hur som helst... Den lilla damen på bilden är min dotter Leah. Fyllde 1 år i April och är en riktig liten buse...
Nu ska jag leta vidare bland alla knappar och inställningar här och se om jag lyckas förstå mig på eländet...

Kommentarer
Postat av: Danne

Japp så härligt det är när folk inser vem som bestämmer! Bara o lyda! :-)
Världens sötaste Leah är med på bild oxå! Perfekt. Ge henne en kram du från mig!

2007-05-31 @ 16:00:23
URL: http://danne80.blogg.se
Postat av: Matte.G-sson

Tjena Jossi :)....jaså du ska börja blogga lycka till då!!! :)
Mvh// Mattias"G-sson" Gunnarsson.......

2007-06-01 @ 23:17:07
Postat av: Emma

Nämen, där ser man... har du också fastnat i bloggträsket nu?! Hoppas du har kul i kyrkan den här helgen också, he he! Vi hörs sys! Kram på er

2007-06-02 @ 16:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0