Flashback...

Studenten! Minns ni den??? Den där dagen man värmt upp inför såååå länge... Alla fester som avverkades innan dagen D... alla banderollen som sprejades... vagnen som skulle kläs... kläder inhandlas... Ahhhh, det var tider det!

När jag såg alla studenter i fredags (något överförfriskade kanske...hihi) Alla fina vita klänningar, alla söta, halvvuxna, pojkar i kostym och studentmössor i massor längtade jag tillbaka till min student. Vi hade ju sååå skoj! Party party party vid Bysjön. "Alla" var verkligen där! Själva studentdagen var inte mindre tråkig den. Champagne i massor, god middag (Tyckte säkert de herrar från Falerum som somnade i tallriken också..) vår mentor blev kanonstel och dansade på bordet, lärare strulade med, vid det laget, föredetta elever..  haha...Det var tider det! (Ungefär sådär en 8 år sedan...)

Helgen gick förresten i släktens tecken... "Moster" som fyllde 60 år, kalas där och sen fira min kusins "lilla" Jonathan som tog studenten. (Shit, Föddes inte han nyss???)
Tänkte på en sak då... När Leah tar studenten fyller jag 45 år. Gammalt va??? Hemska tanke... Det finns ju iof dom som snart är där, vid 45 årsålder menar jag... Älskling, du har bara 12 år dit, Jocke bara 14 år, Robban 15 år  o den katiga Herr Karlsson bara 6 år... haha, rätt åt er =)


image15

Ska man på kalas måste man vara ren o snygg... Ett bad med lite såpbubblor är aldrig fel =)

Kommentarer
Postat av: danne

hahaha...japp jag kommer ihåg köpphästen! han var med över allt den lille fan!

2007-06-18 @ 20:58:10
URL: http://danne80.blogg.se
Postat av: Matte.G-sson

Men Jossi vi närmar jue oss 30 år snart :( men det är lång tid kvar hahaha!!!!!....
// Mattias.G-sson
PS....TREVLIG MIDSOMMAR :).......

2007-06-21 @ 17:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0