Upp i ottan, spöregn och Ullared

05.10 ringde klockaset... Pigg som en mört hoppade jag ur sängen för nu skulle det shoppas... Hrm... eller, stönade mig ur mitt varma goa täcke, fräste åt Stefan att sluta skämta....

Där, mitt i natten när man släpat sig upp lade jag märke till en sak... Det är egentligen inte konstigt att det är tjejerna/mammorna som är hemma på dagarna.... Under tiden Stefan hade gjort sig iordning hade jag hunnit med att fixa till mig själv, gett Leah välling, klätt på henne, borstat hennes tänder, fixat matsäck och packat färdigt väskan... Organisation kallas det =)

Hämtade upp Danne, mötte upp mamma, pappa o kusin Elin, hämtade upp Emma i Linkan och drog till Ullared.
Med Metallica på stereon och lek-farbrorn Danne därbak hos Leah gick allt som smort ner.

image32

Anlände kl 10 och högg tag i varsin kundvagn och gav oss in bland alla andra köpgalna nötter som kommit dit.
Lite skrämmande att se hur folk beter sig... Pressar och trängs och bökar för att komma fram... Vad sägs om att gå åt sidan och låta en gå åt gången???? Nejdå... och mesig som man är blir man ju alltid undan knuffad för att man inte gör som alla andra och bara plöjer på...

         

Hittade en hel del faktiskt... trots trängseln! Leahs garderob är nu påfylld till hösten (Tvättstugan nästa..). Vinter kläderna inköpta (Lockade massor att köpa det mitt i sommaren.. Inte) Badrumsskåpet sprängfyllt, vardagsrummet minimerat till max när Leahs lektält och tunnel monterats upp...

Åkte efter en mycket trevlig och lyckad dag, trots spöregn, hem 2700:- fattigare.



Ett Plus till mina medresenärer. Ni var så smidiga och duktiga. Mamma som inte länsade hela butiken, Emma som aldrig förr varit så ekonomisk, Elin som tog så bra hand om Leah, Pappa som knallade på utan minsta gnäll och så Danne o älskling som inte skämde ut sig för hela butiken  =)

Kommentarer
Postat av: danne

jaha och vilka bilder skajag använda nu då tycker du! gäller o va snabb här på blåååggen märker jag! :-)

2007-07-12 @ 13:54:11
URL: http://danne80.blogg.se
Postat av: Matte.G-sson

Såg att du trivdes som fisken i vattnet att shopa i Gekås!!!....fan så dåligt det gick idag på minigolfen hahaha!!!!
Mvh// Mattias.Gunnarsson.....

2007-07-12 @ 22:14:56
Postat av: danne

DU ÄR SÅ SEG O UPPDATERA! BÄTTRING BUMS!

2007-07-23 @ 18:05:53
URL: http://danne80.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0