Sååååå kul... och en touch av "wet T-shirt"

Har äntligen gjort debut på party-kväll efter att Leah föddes...
Hade såååå himla kul igår. Lyckades övertala Stefan (Tack älskling) att vi skulle följa med Danne och co. på lite party hos Jonas Nygren och sedan gå vidare till den heliga marken, Kopparvallen, Åff-jubileumsfest.
Min snälla morbror och hans fru och son erbjöd sig att ha Leah en stund så vi kunde gå ner
 och ta en öl (eller två...) i öltältet.

Sagt och gjort, lämnade in damen, traskade till Jonas där det bjöds på genomskinligt dricka i småglas (Urrrrk), Danne bjöd bort sin öl när våra tog slut (Sjyssst, får bjuda igen D), lite kubbspel, kass musik (tills Danne hittade Ramones..)l och massa kul prat.... När flera var fyllda av öl (Hur mår Jörgen idag????hihi...) jazzade vi ner till vallen (med en och annan kisspaus på dom 500 meterna vi hade att gå...taskig partyblåsa) och givetvis kom regnet. Där fick jag får att jag hade bjudit på mig själv och faktiskt försökt se någorlunda vettig ut, 10 minuter senare låg håret platt, blött och stripigt (sexigt??? nja...) tröjan
satt som ett ålskinn och tanken på en "wet t-shirt-tävling" slog mig =)

   
Leah har hittat Dannes "tjuvstart" inför kvällen... (Burken var tom)


                                

 
              

Tyvärr hade vi bara barnvakt på kvällen så vid 23.30 fick vi ge upp
(Tråkigt när vi hade så kul..) och gå och hämta hem Leah .

Hade hur som helst skitskoj... får vi göra om nå´n gång D...

Trots min ringrostighet inom partyparty vaknade jag pigg som en lärka.. eller, jaja, kanske mer som ett vrak med stämpelavtryck i asiktet... varför sov jag på handen???
Smart J!

Kommentarer
Postat av: danne

Hahah bjöd bort, du hotade ju med stryk om du inte fick! Så hela ryggsäcken gick ju åt när ni skulle ha. Fyllesvin! :-) Men skoj hade vi...

2007-07-01 @ 16:45:06
URL: http://danne80.blogg.se
Postat av: Jonas

Du var en av få som gjorde rätt och satsade på wet T-shirt. Det var ju målet med kvällen att folk skulle ha vit klädsel.

2007-07-01 @ 23:17:16
URL: http://nykte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0