7 års jubileum...

Sommaren 2000 fick jag ett meddelande från nå´n som hette Jocke Öhrman.
En galen herre från Motala som delade samma åsikt om hockey och framför allt, Modo...

I sommar firar jag och my buddy, min favvo Jocke, 7 års jubileum!

Helt ofattbart att vi stått ut med varandra så satans länge... Vad skulle jag göra utan Pocke??? Vi har hunnit gå igenom en hel del genom åren... och trots att jag vissa dagar skulle kunna strypa honom för hans äckliga ärlighet och dryghet är han ändå den bästa stöttepelare man kan ha (ja, förrutom dig då Stefan min älskling...Du kommer alltid vara bäst!)

Lilla Jocke kan verkligen få en att skratta.... Ni skulle bara höra hans historier om festerna han varit på under helgen... eller om allt den pojken lyckas ställa till med... för att inte tala om hans tjejdileman... o hur usel förlorare han är (Vem av oss är bäst på Dream team?? Haha....)

Det jag är mest förvånad över är att han stått ut med mig i alla år... jag menar, Jocke har fått stå ut med att jag spottar glass på hans byxor..  att jag pratar med mat i munnen... gömt oss bakom ett tält när vi inte vågat prata med honom.. haft tre fnittriga och överförfriskade tjejer sovandes hos honom... han har också fått ta emot allt mitt gnäll o gnat när jag mått dåligt...Haha, inte konstigt att han är som han är idag =)
 Hoppas jag gjort nå´n nytta för honom också =)

... o han är en jäkel på att pilla hår... ;) (Inte bli sur nu Jocke...)

Hur som helst... Hoppas jag får fortsätta terrorisera honom i många är till...



Kram på´re Jocke pocke =)

Kommentarer
Postat av: Jocke

Hej lilla du! fan lir ju tårögd när man läser! Har vi pratat så jävla länge alltså.. ojoj vad tiden går.. fan va ung jag var när jag skrev första gången då..24år! men känner mig som 24 fortfarande enda skillnaden är väl utseendet o bredden haha! Annars har jag visst inte lyckats med nått sen vi började prata :)
Får tacka dig då för fint inlägg o bloggen o många oftast trevliga pratstunder.. hehe! får tacka skunk oxå då för sidan som gjorde mig till psykolog kompis o spottoffer! Kram tillbaka!

2007-07-07 @ 16:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0