Gaaaa... och nja till nya jobbet....

09.30, då var det gjort då!

Har precis lämnat Leah ensam för första gången hos sin "dagmamma" Eva.
Usch vad fort tiden gick. Känns som hon föddes igår... eller förra veckan iallafall men tanke på att man kan sitta obehindrat idag =)

Så förra veckan var det dax att skola in. Leah älskade stället och Eva. Kastade sig in bland leksakerna och skrämde slag på papegojan och där stod jag och undrade vad jag gjorde där. Är hon inte en försvarslös liten bebbe längre???
Nu har jag lämnat henne "ensam". Känns konstigt att sitta här hemma utan min lilla vilde
farandes omkring mig.
Just nu sitter hon i vagnen, omgiven av 3 andra leksugna knott, på väg till lekparken i Folkes Park och jag gissar att
hon inte ens märkt att jag försvunnit.
Jag är ensam.... Gaaaaa.... I 1½ år har vi gått hemma snuttan och jag och nu är hon inte hemma längre.... men jag var duktig, sa bara "hejdå" och åkte utan en endaste tår... jag som annars är så blödig av mig =)
 
image90

Har också fått reda på var jag ska jobba fr.o.m måndag.
Blev placerad på Gläntan. Vilket skulle kunnat känns toppen kul om det inte vore för att jag fick Linas plats. Tyvärr är hon uppsagd men hoppas verkligen att hon får bli kvar. Vore så kul att jobba med henne igen. Gick ju så bra sist =) Men så bra som vi hade det då kommer vi aldrig få det igen. Jag, Lina och Linda tillsammans på ett ställe... fattar inte hur vi fick det att gå runt =)

image91

Nu ska jag strosa runt och göra nada innan jag cyklar
och hämtar hem min bebis =)
Hej...

Kommentarer
Postat av: danne

Hade det inte varit för besök av vissa som är lite mer seriösa med sitt arbete än ni tre så hade det aldrig gott runt heller. Tur man var där o tog tag i det ibland...

2007-08-20 @ 18:26:50
URL: http://danne80.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0